vip üye ol

21 Haziran 2013 Cuma

VipTR Üyelerine Özel Yabancı Slow Full Albüm İNDİR

VipTR Üyelerine Özel Yabancı Slow Full Albüm İNDİR

VipTR Üyelerine Özel Yabancı Slow Albüm

01 * Babyface Feat. Stevie Wonder How Come, Long
02 * Beatles - Let It Be
03 * Berlin Take My Breath Away
04 * Black - Wonderful Life
05 * Bob Dylan - One More Cup of Coffee_Valley Below
06 * Bryan Adams - Everything I Do I Do It For You
07 * Cat Stevens - Colledted
08 * Celine Dion - My Heart Will Go On
09 * Elton John - Sacrifice
10 * Eric Clapton - You Look Wonderful Tonight
11 * George Michael - Careless Whisper
12 * Gipsy_Kings - No Volvere
13 * Goran Karan - Stay with me
14 * I Will Always Love You Houston 1990s
15 * Lionel Richie - Hello
16 * Mariah Cary - Id give my all to have
17 * Metallica - unforgiven
18 * Phill Colins - Another Day In Paradise
19 * Righteous Brothers - unchained melody
20 * Rod Stewart - Sailing
21 * Scorpions - Wind Of
22 * ChangeSting - Shape Of My Heart
23 * The Cranberries - Zombie (Album Version)
24 * The Eagles - Hotel California Accoustic live

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder