vip üye ol

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Japanese Basic Temel Japonca Ogrenme Eğitim Seti iNDiR VipTR

Japanese Basic Temel Japonca Ogrenme Eğitim Seti iNDiR VipTR
Orjinal Adı
Yan and Japanese People - Let's Learn The Japanese
Tür
Eğitim - Dil
Süre
26' x 52 ders


İngilizce olmak üzere Let’s Learn Japanese Basic kitabı ve Yan and Japanese People adında TV Show şeklinde yine İngilizce ders anlatım videolarını barındıran bir paylaşımdır. Kitabı birebir takip ediyorlar. Gerçekten çok yararlı bir kaynak. İster kitaptan gidin ister videodan. Birisi sesli ve görsel anlatım, diğeri yazılı anlatım. Bu kitap hem romaji-kana ile yazıldığından hem de dil bilgisel açıklamalara yer verdiğinden öğretmene gerek kalmadan da bu kitabı çalışmak için kullanabilirsiniz.
Videolar sanki sınıf ortamında gibi ve keyifli.Anlatım İngilizcedir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder